روف گاردن و تراس سبز

Roof Garden
_

روف گاردن و تراس سبز 

روف گاردن به معنای بام باغ می باشد که به مجموعه عملیاتی اتلاق میشود که به منظور محوطه سازی و ایجاد فضای سبز بر روی سقف خانه ها ،سنترها و …  گفته می شود که معمولا از ترکیب چند مصالح در طراحی شامل:ترمو وود،چوب پلاست،چمن مصنوعی و سنگ قلوه ای سفید رودخانه ای تشکیل می شود.    تیم طراحی و اجرایی گروه معماری توسعه و ساخت آذین نمای سپاهان متشکل از معماران ، مهندسین عمران و طراحان منظر است که پس از بازدید از پروژه و شناخت نیازهای کارفرما و با هماهنگی وی اقدام به طراحی 2 بعدی و 3 بعدی را آغاز می کنند.

این شرکت یکی از مراکز طراحی روف گاردن در اصفهان می باشد که در 10 سال گذشته تا کنون نمونه های موفقی را در جای جای شهر اصفهان به سرانجام و تحویل رسانده است. مشاوران و متخصصان ما پس از بازدید حضوری و ارزیابی جغرافیایی،اقتصادی و زمانی پروژه اقدام به طراحی و ارائه مشاوره به کارفرما می کنند.

از محصولات تولیدی شرکت در این زمینه می توان به انواع آلاچیق،پرگولا،فلاورباکس، میز و نیمکت،مبلمان شهری و غیره … اشاره کرد که همگی قابل ساخت در کارگاه و ارسال به تمام نقاط کشور می باشد. خدمات متنوع این شرکت از جمله تامین مصالح مرغوب با قیمت بسیار مناسب،مشاوره و بازدید رایگان،طراحی پیشنهادی با توجه به بودجه کارفرما ،اجرای صحیح و اصولی در کمترین زمان ممکن و ظرفیت کارگاهی که با تکیه بر متخصصین خود و همچنین دارا بودن کارگاه های فنی خود این قابلیت را دارد تا اقلام خود را نسبت به سلیقه مشتری تغییر دهد و این امر باعث می شود که محدودیت ها کنار گذاشته شوند و از روند تکراری  بودن پروژه ها جلوگیری نماید،آن را از دیگر شرکت های همکار خود متمایز ساخته است.

Roof Garden
_

روف گاردن و تراس سبز 

هر فضایی که داشته باشید هر چند کوچک،باریک و محدود رامی توان با طراحی اصولی و به کارگیری مصالح مناسب تبدیل به فضایی دلنشین و دنج در بیرون از فضای ساختمان کرد که برای گذران اوقات فراغت بسیار عالیست،همچنین اجرای بام سبز و تراس سبز باعث ارزش افزوده ملکی می شود و بدین معناست که هزینه های اجرای آن در زمان فروش ملک به مالک باز می گردد.

بنابراین اگر در شهر زندگی می کنید و فرصت بیرون رفتن آخر هفته را ندارید یا اینکه درآپارتمان هستید و از موهبت حیاط و فضای سبز محروم هستید ناراحت نباشید،کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید.

از مزایای روف گاردن ( بام سبز ) می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارتقا زیبایی مناظر اطراف بنا و ساختمان با فراهم کردن یک فضای سبز زیبا
  • تامین فضایی سازگار و مطبوع برای ساکنان
  • ایجاد محیط زیبا نیمه عمومی و مشاع و محیطی سبز برای ساکنین و ارتقا کیفیت زندگی.
  • کاهش گرمایش و سرمایش ساختمانایجاد روف گاردن بر روی تراس یا بام ساختمان میتواند به عنوان عایق حرارتی و برودتی قوی عمل کند.
  • افزایش محدوده زندگی ، به این معنی که جدای از محیط سربسته داخل خانه یک مکان آرام و باز سبز در کنارش وجود دارد.
  • تاثیر بر افزایش قیمت ملک و ارزش افزوده مکانی

روف گاردن و تراس سبز

روف گاردن و تراس سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.