چوب پلاست WT70

کد کالا نوع کالا ابعاد(mm) قیمت مترطول(ریال) قیمت مترمربع(ریال)
WT70 تایل 7 سانت 12×70 4-3 2/150/000
  • موارد کاربرد و استفاده

تایل 7 سانت صنایع چوب ایران محصولی بسیار پرکاربرد و پر طرفدار در بین طراحان و مجریان می باشد. مناسب جهت استفاده در پوشش دیوار فضاهای داخلی و خارجی ساختمان، ساخت فلاورباکس،میز و نیمکت،آلاچیقو پوشش دور ستون و پله است.

  • توضیحات

از محسنات این محصول مقطع توپر آن می باشد که پس از برش در ظاهر نیز زیبا بوده و نیاز به گذاشتن درپوش در لبه آن پس از نصب نیست و بخاطر ابعاد مناسبی که دارد بیشتر مواقع بجای درپوش پروفیل های ضخامت بالا(50/2 و 5 سانتیمتر) نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

تنوع و زیبایی این محصول در ساخت فلاورباکس خصوصا سهولت اجرا توسط تیم نصب و اجرای سریع به دلیل بی نیاز بودن از فارسی بر شدن لبه ها آن را تبدیل به محصولی انحصاری جهت تولید انواع گلدان های دیواری سبک کرده است.

ناگفته نماند که محصولات دیگر نیز جهت ساخت فلاورباکس مناسب هستند اما تایل 7 سانت به دلیل سبکی نسبت به سایر محصولات مشابه خود،جهت نصب در دیوار سبز گزینه بسیار منطقی تری می باشد.

ساخت انواع فلاورباکس های زمینی و دیواری،نیازمند اجرای تخصصی زیرسازی،نصب اصولی و چهارچوب مناسب است و پیشنهاد می کنیم اجرای خود را به تیم تخصصی صنایع چوب ایران،با کادری مجرب بسپارید تا در کمترین زمان و به بهترین شکل ممکن عملیات اجرایی انجام شود.